Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Rozdíly ve výuce lyžování smykových a carvingových oblouků
Kožíšková, Lucie ; Hronzová, Marie (vedoucí práce) ; Jahodová, Gabriela (oponent)
Bakalářská práce se věnuje problematice rozdílů mezi dvěma lyžařskými technikami při výuce dětí do 15 let. Jedná se o techniky smykovou a carving. V teoretické části se věnujeme vymezení základních rozdílů mezi zkoumanými technikami a v praktické části tyto rozdíly ověřujeme. Praktická část se věnuje přípravě, realizaci a hodnocení dvou experimentů. V prvním experimentu byly vybrány děti a rozděleny do čtyř skupin podle věku a techniky, na kterou se zaměřily. Experiment se odehrával v lyžařské škole SKI klubu Telnice. Porovnávali jsme parametry jako rychlost výuky, úspěšnost projetí stanovené tratě a rychlost projetí tratě. Stejné parametry jsme hodnotili i u druhého experimentu, který byl zaměřený na žáky 2. stupně základní školy Povrly. Nakonec jsme porovnávali oba experimenty, výsledky druhého experimentu měly potvrdit výsledky prvního experimentu.
Výuka lyžování předškolních dětí
Petrová, Daniela ; Hronzová, Marie (vedoucí práce) ; Černý, Martin (oponent)
Diplomová práce je rozdělena do dvou hlavních částí, teoretické a praktické. Zabývá se řešením hodnocení úrovně pohybových dovedností na lyžích u dětí předškolního věku, jak k vyšší úrovni pomáhá organizovaný lyžařský výcvik pořádaný mateřskou školou a jaký vliv může mít i tento nácvik lyžařských dovedností na poznávací schopnosti a sociální stránku osobnosti dítěte. První část obsahuje teoretické informace čerpané z bibliografických pramenů pedagogiky, psychologie, antropomotoriky, tělesné výchovy a sportu. Obsah postupuje od obecné první kapitoly mateřské školy s její vzdělávací koncepcí, k režimu, organizačním formám tělesné výchovy a pohybu předškolního dítěte. Na ni navazuje druhá kapitola konkrétnějšího tématu k lyžování dětí. Vychází z vývoje motoriky přes učení až po její hodnocení motorických dovedností na lyžích. Provázanost mezi jednotlivými kapitolami vidím v nalezení kritérií pro hodnocení úrovně pohybových dovedností, poznávacích schopností a socializace v kurikulárním dokumentu RVP PV. V praktické části je popsán akční výzkum na zúčastněné skupině dětí předškolního věku s podrobně zpracovanými výsledky hodnocení úrovně pohybových dovedností na lyžích. V jednotlivých podkapitolách je porovnána úroveň lyžařských dovedností mezi věkem a pohlavím dětí, hodnocena závislost mezi počáteční...
Rozdíly ve výuce lyžování smykových a carvingových oblouků
Kožíšková, Lucie ; Hronzová, Marie (vedoucí práce) ; Jahodová, Gabriela (oponent)
Bakalářská práce se věnuje problematice rozdílů mezi dvěma lyžařskými technikami při výuce dětí do 15 let. Jedná se o techniky smykovou a carving. V teoretické části se věnujeme vymezení základních rozdílů mezi zkoumanými technikami a v praktické části tyto rozdíly ověřujeme. Praktická část se věnuje přípravě, realizaci a hodnocení dvou experimentů. V prvním experimentu byly vybrány děti a rozděleny do čtyř skupin podle věku a techniky, na kterou se zaměřily. Experiment se odehrával v lyžařské škole SKI klubu Telnice. Porovnávali jsme parametry jako rychlost výuky, úspěšnost projetí stanovené tratě a rychlost projetí tratě. Stejné parametry jsme hodnotili i u druhého experimentu, který byl zaměřený na žáky 2. stupně základní školy Povrly. Nakonec jsme porovnávali oba experimenty, výsledky druhého experimentu měly potvrdit výsledky prvního experimentu.
Výuka lyžování předškolních dětí
Petrová, Daniela ; Hronzová, Marie (vedoucí práce) ; Černý, Martin (oponent)
Diplomová práce je rozdělena do dvou hlavních částí, teoretické a praktické. Zabývá se řešením hodnocení úrovně pohybových dovedností na lyžích u dětí předškolního věku, jak k vyšší úrovni pomáhá organizovaný lyžařský výcvik pořádaný mateřskou školou a jaký vliv může mít i tento nácvik lyžařských dovedností na poznávací schopnosti a sociální stránku osobnosti dítěte. První část obsahuje teoretické informace čerpané z bibliografických pramenů pedagogiky, psychologie, antropomotoriky, tělesné výchovy a sportu. Obsah postupuje od obecné první kapitoly mateřské školy s její vzdělávací koncepcí, k režimu, organizačním formám tělesné výchovy a pohybu předškolního dítěte. Na ni navazuje druhá kapitola konkrétnějšího tématu k lyžování dětí. Vychází z vývoje motoriky přes učení až po její hodnocení motorických dovedností na lyžích. Provázanost mezi jednotlivými kapitolami vidím v nalezení kritérií pro hodnocení úrovně pohybových dovedností, poznávacích schopností a socializace v kurikulárním dokumentu RVP PV. V praktické části je popsán akční výzkum na zúčastněné skupině dětí předškolního věku s podrobně zpracovanými výsledky hodnocení úrovně pohybových dovedností na lyžích. V jednotlivých podkapitolách je porovnána úroveň lyžařských dovedností mezi věkem a pohlavím dětí, hodnocena závislost mezi počáteční...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.